اسکن کردن

می توانید با استفاده از پانل عملیات دستگاه یا برنامه موجود در رایانه، اسناد اصلی را اسکن کنید. از هر روشی که استفاده کنید، اسناد اصلی اسکن شده به فرمت های فایل الکترونیکی مانند PDF تبدیل می شوند. از عملکرد اسکن برای تبدیل اسناد کاغذی با حجم بزرگ به فایل ها استفاده کنید تا بتوانید به راحتی آنها را تحت کنترل داشته باشید.
برای استفاده از این دستگاه به عنوان یک اسکنر، باید از قبل آماده سازی را کامل کنید، از جمله نصب نرم افزار در رایانه. برای اطلاعات بیشتر، به دفترچه راهنمای درایورهای مربوطه یا نرم افزار در وب سایت دفترچه راهنمای آنلاین مراجعه کنید. برای اتصال دستگاه به رایانه از طریق شبکه، باید دستگاه را در نرم افزار نصب شده ثبت کنید. آماده سازی برای استفاده از دستگاه به عنوان اسکنر
بسته به سیستم عامل و نسخه درایور اسکنری هایی که استفاده می کنید، ممکن است صفحه های این دفترچه راهنما با صفحات شما فرق داشته باشد.

استفاده از عملیات اصلی

می توانید با استفاده از پانل عملیات دستگاه اسناد اصلی را اسکن کرده و در رایانه ذخیره کنید. همینطور می توانید اسناد اصلی را در دستگاه حافظه USB ذخیره کنید یا به عنوان پیوست ایمیل ارسال کنید.
 

افزایش کیفیت

می توانید دستورالعمل های نحوه حل مشکلات مانند "عکس های محو شده" یا "خوانا نبودن متن به دلیل رنگ بسیار عمیق کاغذ" را پیدا کنید.
 

کارایی، قابل اعتماد

می توانید دستورالعمل های نحوه افزایش کارایی زمان ارسال داده و توضیحات تنظیمات مفید را پیدا کنید.
 

اسکن کردن از رایانه

می توانید اسناد اصلی قرار گرفته در دستگاه را از رایانه اسکن کنید. اسناد اصلی اسکن شده در رایانه ذخیره می شوند. می توانید با استفاده از ‏MF Scan Utility (برنامه کمکی اسکن MF) (همراه دستگاه ارائه شده) یا با برنامه های دیگری مانند برنامه پردازش تصویر یا برنامه پردازش کلمه، اسکن کنید.
 
اسکن کردن از دستگاه های همراه
اتصال دستگاه های همراه مانند تلفن های هوشمند یا تبلت ها به این دستگاه روشی سریع و آسان برای اسکن کردن اسناد اصلی تنظیم شده بر روی دستگاه ارائه می دهد. اتصال به دستگاه های همراه
24UU-05C